PAWEŁ I GAWEŁ- WERSJA WSPÓŁCZESNA || Kabaret Czwarta Fala

  • Opublikowany Miesiąc temu

    Kabaret Czwarta Fala

    Trwanie: 04:31

    👉 Współpraca komercyjna
    ☎️ 535 550 238
    📬 kcf@tlen.pl
    Zamów KOSZULKĘ czwartafala.teetres.com/​
    ZAKAZ KOPIOWANIA MATERIAŁU NA INNE KANAŁY !
    ►Tekst: Damian Lebieda
    ► Zdjęcia: Kabaret Czwarta Fala
    ► Zdjęcia z drona:
    Okiem Drona
    plfree.info/desk/SczDB_iYcKj32BgS1JHVFA.html
    oraz
    plfree.info/cycle/nYGflLKGlbmyhJbV/wideo.htmloec
    ► Lektor: Mateusz Lewkowicz
    ► Montaż: Mateusz Lewkowicz
    ► Wystąpili:
    Mateusz Lewkowicz
    Damian Lebieda
    Magdalena Popczyk

    W nagrodę za przeczytanie opisu do końca UKRYTY FILM !
    plfree.info/cycle/q3iZorei1bitoKc/wideo.html
    Specjalnie podziękowania dla Jamesa Dropa za użyczenie studia na potrzeby nagrania tekstu lektorskiego.

Kabaret Czwarta Fala
Kabaret Czwarta Fala

Jakie inne bajki powinniśmy stworzyć w wersji współczesnej? Napisz w komentarzu :)

Miesiąc temu
Maciej Kowalczyk
Maciej Kowalczyk

Może "Małpa Janusz w kąpieli" 😉

23 dni temu
DonKacpersky
DonKacpersky

Gumisie

Miesiąc temu
Kałka Szymon
Kałka Szymon

3 Zł

Miesiąc temu
Kałka Szymon
Kałka Szymon

🌺

Miesiąc temu
ziomeczek __
ziomeczek __

Dziadek Stach?

Miesiąc temu
Marta Blicharz
Marta Blicharz

Dwa głópki 🤑

7 dni temu
Andrzej Chruściel
Andrzej Chruściel

aqioo09oyi

12 dni temu
Satagiah
Satagiah

"żona" przepiękna. Skecz - nieśmieszny.

14 dni temu
JaneQ
JaneQ

A co z Żulisiami?

16 dni temu
Wrocławska Komunikacja Miejska
Wrocławska Komunikacja Miejska

Kabaret kiedy wyjdzie trzeci odcinek Żulisi.

17 dni temu
Wrocławska Komunikacja Miejska
Wrocławska Komunikacja Miejska

Najlepiej nagrajcie następną bajkę Sąsiedzi Pat i Mat w wersji współczesnej.

17 dni temu
OLIWIER TRZASKOWSKI
OLIWIER TRZASKOWSKI

CO JEST PRZECIEŻ JEST WIEK XXI

18 dni temu
Stachu yt
Stachu yt

XDXD WOJNA WOJEN

19 dni temu
Lenka Lenorek
Lenka Lenorek

Boski

23 dni temu
Natalka Adamczyk
Natalka Adamczyk

hej

28 dni temu
Magdalena Stróżewska
Magdalena Stróżewska

BRAWO SUper😜JAK już w Polsce ma być jajaś fala, TO niech na zawsze pozostanie z nami CZWARTA FALA kabaret

29 dni temu
Krzysztof Ski
Krzysztof Ski

Na koniec,może tak wypierdalaj?

Miesiąc temu
Adam Jumper
Adam Jumper

Kto normalny by coś takiego dobrego wymyślił? Trza miec mózg 🧠 niesamowity! Brawo! Super! ♥ Pozdro!

Miesiąc temu
Kabaret Czwarta Fala
Kabaret Czwarta Fala

Pozdrawiamy ✌️

Miesiąc temu
Kamil Bochenek
Kamil Bochenek

Rodzinny stół w jednym filmie

Miesiąc temu
Olaf Malinowski
Olaf Malinowski

Gaweł to janusz a Paweł to Pioter

Miesiąc temu
Norbert Przybyła
Norbert Przybyła

Co by nie było czwarta fala jest zawsze lubianym vlogiem ja bynajmniej lubię oglądać Janusza i pozostałe części. Pozdrawiam 🙂🙂

Miesiąc temu
KinoYoutube PL
KinoYoutube PL

Czy jak nadejdzie CZWARTA FALA epidemii świrusa to będziecie świętować urodziny???? :-)

Miesiąc temu
henekpaproty
henekpaproty

A gawiedz tylko ,ze super filmik a to na serio jest dramat! Jak ludzie sa dymaniiii ,ale polak nie swiadom nauczony i do gowna sie przystosowi i nakryje sianem w oborze! I niech tak dej BLOZE

Miesiąc temu
Ania Janik
Ania Janik

Fajny film :)

Miesiąc temu
Dawid Kiepski
Dawid Kiepski

gdyby żona do Pawła nie chciała wrócić to zapraszam ją do siebie :P

Miesiąc temu
GrimAngelAkum
GrimAngelAkum

Szacunek do tej bajki mam.

Miesiąc temu
Kabaret Czwarta Fala
Kabaret Czwarta Fala

Dziękujemy ❤️

Miesiąc temu
Anita Kożuchowska
Anita Kożuchowska

Janusz jakie jest Twoje ulubione jedzenie i picie?

Miesiąc temu
Bartek albanowicz シ ꪜ
Bartek albanowicz シ ꪜ

3 małe świnki

Miesiąc temu
drift
drift

dawaj kontynółacje bmw piotera

Miesiąc temu
KROL_ AGENTOW
KROL_ AGENTOW

Nagrajta kwarantannę Janusza, bardzo bym prosił.

Miesiąc temu
faze ninja
faze ninja

2:05 xdddddddddddddddddddddddddd 😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Miesiąc temu
Jarosław Nowak
Jarosław Nowak

Kiedy Janusz ja się pytam??? Przecie to jedyne co trzyma mnie w formie w tym popierdolonym kraju 😥😥😥 Moi mistrzowie...czekam !😊

Miesiąc temu
Piotr Cieślik
Piotr Cieślik

Ej, ale to miał być kabaret czy dokument, bo już nie wiem?

Miesiąc temu
Wilk
Wilk

Bo wszystkie te małpy z jednego są Zoo.

Miesiąc temu
Davidos YT
Davidos YT

Najlepsze 1:07

Miesiąc temu
Anna J.
Anna J.

To jest mega

Miesiąc temu
E xiro 5
E xiro 5

Kiedy żulisie 3

Miesiąc temu
Darek P
Darek P

Ładna ta Canada

Miesiąc temu
SewPL
SewPL

dobre XD

Miesiąc temu
Terni_YT
Terni_YT

Ja wolałem Janusza jak był niż to co teraz jest

Miesiąc temu
Damian S
Damian S

Żulisie !!!! Kiedy kiedy !!!! Tego nic nie przebije :-)

Miesiąc temu
mr Paweł
mr Paweł

Pov: masz na imię Paweł

Miesiąc temu
Alicja ciha
Alicja ciha

#pytańe czy kiedykolwiek wymienisz swojego Passata na innego golfa lub jakieś inne auto.

Miesiąc temu
Szczera Prowda
Szczera Prowda

Dziwną definicję chudości macie, skoro Pawła macie za szczupłego :PP

Miesiąc temu
karol karol
karol karol

Ekzakli😉

Miesiąc temu
Tomek G
Tomek G

Bardzo mądra puenta 👍

Miesiąc temu
Fuji
Fuji

OOOO! Taka sama spłuczka jak w moim domu. Idę podziękować rodzicom za taki pryma sort sprzęt.

Miesiąc temu
Bartosz Smela
Bartosz Smela

Czemu w grarzyne gra Piotr widać to w odcinku Wielkanoc u Janusza

Miesiąc temu
Bartosz Smela
Bartosz Smela

???

Miesiąc temu
Apple Apple
Apple Apple

#pytanie janusz czy jak wygrasz w lotto to kupisz prywatny odżutowiec ?????

Miesiąc temu
Kaspian Witkowski
Kaspian Witkowski

Pjoter Mateusz Paweł trzy imiona jak to mówią do trzech razy sztuka

Miesiąc temu
STUDIO OSHEE
STUDIO OSHEE

Dziwne

Miesiąc temu
Szymxox YT
Szymxox YT

Janusz, czemu passat jest taki stary, a ma taki dobry przebieg?

Miesiąc temu
Matylda Wawrzyniak
Matylda Wawrzyniak

Ale jak oni bez problemu dostawali się do swoich mieszkań czyżby przechodzili przez wętylacje 0.0?

Miesiąc temu
Mr Oficer
Mr Oficer

Sztos ale czemu tak krótko 🙁

Miesiąc temu
bssni touir
bssni touir

#pytanie Na jakim urządzeniu montujecie swoje filmy? PS są bardzo fajne i przezabawne.🤣

Miesiąc temu
An on
An on

Satyra na elektorat Po i PiS. Kurdupel z Ryzym :fatwe na siebie nawzajem nakladamy ? bo na nas i tak zaglosuja te barany,dzbany😂

Miesiąc temu
bssni touir
bssni touir

#pytanie Na jakim urządzeniu montujecie swoje filmy? PS są bardzo fajne i przezabawne.🤣

Miesiąc temu
kasiawalla1981
kasiawalla1981

O kurna z wyplaceniem liscia najlepsze

Miesiąc temu
Anastazja Mat
Anastazja Mat

Czekam na 3 małe swinki i 3 część żulisi :D

Miesiąc temu
TryHard-BS
TryHard-BS

Ej bo ja to mam w klasie sie na pamiec nauczyć serio mam to w ksiozce

Miesiąc temu
Team podlasie
Team podlasie

Żulemisis

Miesiąc temu
Piter0
Piter0

Dobre panowie

Miesiąc temu
dueeh nyyu
dueeh nyyu

Prawda polityka wszystko niszczy xd... Prawda dawać żulisie;)

Miesiąc temu
Szymon Marciniak
Szymon Marciniak

Dawaj Janusza

Miesiąc temu
dueeh nyyu
dueeh nyyu

genialne jak czerwony kapturek i żulisie! lepsze od gumisiów

Miesiąc temu
Zszywa TV
Zszywa TV

Kiedy janusz? Np kwarantana janusza?

Miesiąc temu
Levis256
Levis256

Gaweł zato ździebko grubszy był od Pawła gdyż piwo zasilało obwód jego sadła 🤣😂

Miesiąc temu
Bartosz Mikołajczyk
Bartosz Mikołajczyk

Janusz próbowałeś kiedyś zrobić herbatę z wody po pierogach?

Miesiąc temu
Szymon Lipiński
Szymon Lipiński

1:54 rymowanka , czemu w tej bajce nie ma przekleństw nawet ocenzurowanych?:)

Miesiąc temu
Mantas Sokołowski
Mantas Sokołowski

LOL SIMESZNE

Miesiąc temu
Nexelox Youtube
Nexelox Youtube

Proszę o żulisie 3

Miesiąc temu
Nexelox Youtube
Nexelox Youtube

Zajebiste

Miesiąc temu
New Technology
New Technology

#pytanie Na jakim urządzeniu montujecie swoje filmy? PS są bardzo fajne i przezabawne.🤣

Miesiąc temu
beedsj roiue
beedsj roiue

Morał:Polityka niszczy ludzi

Miesiąc temu
Kamil Nowak
Kamil Nowak

Zjebane nie podoba mi się

Miesiąc temu
Oliwia GORSKA
Oliwia GORSKA

Czemu Janusz masz pasata

Miesiąc temu
beedsj roiue
beedsj roiue

Z tą bombą kojarzy się tylko w pani domu jest bomba

Miesiąc temu
ßarsha
ßarsha

genialne jak czerwony kapturek i żulisie! lepsze od gumisiów

Miesiąc temu
yaliso gioouy
yaliso gioouy

Prawda polityka wszystko niszczy xd... Prawda dawać żulisie;)

Miesiąc temu
pk animation
pk animation

kto się założy że rymowanie zajęło więcej od montowania ?

Miesiąc temu
Malgorzata Bialek
Malgorzata Bialek

Gaweł, że tak robią zwykłe... chuje sorka za wulgarny jezyg POZDRO

Miesiąc temu
yaliso gioouy
yaliso gioouy

konkretny przekaz przyjemnie podany dzieki pozdrawiam serdecznie joł

Miesiąc temu
Artur Momot
Artur Momot

Ale to jest dobre!!!!

Miesiąc temu
Emil Janczy
Emil Janczy

Supcio

Miesiąc temu
RozsądnyPan90
RozsądnyPan90

Wszystkich wolnych ludzi zapraszam do polubienia i śledzenia Konfederacji na Facebooku :) Jedyna partia która myśli o Polakach ❤️👍

Miesiąc temu
Yaroslav Mateyuk
Yaroslav Mateyuk

Janusz jestem twoim sąsiadem i oglądam twoje filmy bez lajków i bez podpisania podpisania na kanał Nienawidzę cię

Miesiąc temu
vinasu maaj
vinasu maaj

Nie wystarczyło włożyć achtunga do kibla i spuścić wodę by kibel somsiadowi rozwaliło

Miesiąc temu
maksym piorun
maksym piorun

Kiedy żulisie 2?

Miesiąc temu
Liskuu
Liskuu

To z subem najlepsze xD

Miesiąc temu
vinasu maaj
vinasu maaj

Fajne XD

Miesiąc temu
Dendi
Dendi

Bolek i Lolek Tole tez juz macie 😉

Miesiąc temu
MR 45
MR 45

Ale świetne, na poprawę humoru idealny filmik. Dziękuję

Miesiąc temu
bilij pdan
bilij pdan

Z tą bombą kojarzy się tylko w pani domu jest bomba

Miesiąc temu
Samurai Marcin
Samurai Marcin

Fajne

Miesiąc temu
Adam Kornacki
Adam Kornacki

Historyczna wersja Hans i Wilhelm mieli różne gusta polityczne Hans narodowo socjalistycznych a Wilhelm komunistów ostatecznie Wilhelma abwera zabiła za zdradę

Miesiąc temu
bilij pdan
bilij pdan

Dlatego niewarto pakować się w politykę bo tylko życie niszczy

Miesiąc temu
Paweł Paweł
Paweł Paweł

Kuzwa a chcialem drogi raz suba dać

Miesiąc temu
Sebastian Bilard
Sebastian Bilard

konkretny przekaz przyjemnie podany dzieki pozdrawiam serdecznie joł

Miesiąc temu
Nieznani Patroni
Nieznani Patroni

Brawo na takie coś czekałem

Miesiąc temu
jebre ix
jebre ix

Ten niby Gaweł to Janusz i jego, twarz

Miesiąc temu
Damianowskyy
Damianowskyy

Jeszcze tylko 3 część żulisiów

Miesiąc temu
Zdzichu
Zdzichu

Kabaret to mamy w sejmie tylko my Polacy zastanawiamy się co oni odpierdalają 🤔🤔🤔 A cała Europa się po cichu śmieje bo nie wie czy to jest kabaret czy na żywo 🤭🤫🤔

Miesiąc temu
Zdzichu
Zdzichu

Ten filmik jest zajebisty wyślijcie go do Pana prezesa i do Pana prezesa innej partji bo dla mniej jest wesoły to dla nich może być umorlniający 👏👏👏👍👍👍👏👏👏

Miesiąc temu
dueeh nyyu
dueeh nyyu

Jedyny problemem że się kończt

Miesiąc temu
Qwerty
Qwerty

Fajne XD

Miesiąc temu
kiubcia
kiubcia

😂❤😂

Miesiąc temu
dueeh nyyu
dueeh nyyu

👍

Miesiąc temu
Paweł Mirosław
Paweł Mirosław

Dla sprytnych. Skoro Gaweł na górze mieszka, to czemu z góry schodził ? XDDDDD

Miesiąc temu
Dawid Ddddt
Dawid Ddddt

Daje znac słabe i niesmieszne

Miesiąc temu
Michał T
Michał T

Przydałyby się nowe przygody wentyla i kloca

Miesiąc temu
Michał Bin
Michał Bin

Bezalkoholowy Heineken 🤣🤣🤣

Miesiąc temu
DarksideKoXSkywalkerGirl
DarksideKoXSkywalkerGirl

Dlatego niewarto pakować się w politykę bo tylko życie niszczy

Miesiąc temu

Kolejny

NOWOCZESNA SPOWIEDŹ || Kabaret Czwarta Fala

03:02

NOWOCZESNA SPOWIEDŹ || Kabaret Czwarta Fala

Kabaret Czwarta Fala

wyświetleń 237K

Został  Ci makaron ? To dodaj pierś z kurczaka i zrób kotlety  / Oddaszfartucha

9:06

Don Kasjo - Sak Maj Bols (Norman Pałka Diss)

3:18

Don Kasjo - Sak Maj Bols (Norman Pałka Diss)

House Of Fames

wyświetleń 473K

WIADOMOŚCI Z PRZYSZŁOŚCI 20 rok 2040 Kabaret Czwarta Fala

08:40

PJOTER CHCE KUPIĆ BMW || Kabaret Czwarta Fala gośc.Gradu

10:08

🔥JANUSZ ODKRYWA INTERNET 🐵🤣 || Kabaret Czwarta Fala

09:48

WIADOMOŚCI Z PRZYSZŁOŚCI 19 rok 2028 || Kabaret Czwarta Fala

08:04

Został  Ci makaron ? To dodaj pierś z kurczaka i zrób kotlety  / Oddaszfartucha

9:06

Don Kasjo - Sak Maj Bols (Norman Pałka Diss)

3:18

Don Kasjo - Sak Maj Bols (Norman Pałka Diss)

House Of Fames

wyświetleń 473K

GDY ZNIKNIE NAUCZYCIEL...

19:21

GDY ZNIKNIE NAUCZYCIEL...

WAKSY

wyświetleń 468K

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: IDŹ NA CAŁOŚĆ

21:40

NASZA REAKCJA NA EKIPA - ZAEBYŚCIE!

13:55