BLACK FRIDAY- APOKALIPSA ZOMBIE PARODIA || Kabaret Czwarta Fala gośc. Gradu Jarek Ogarek M.Kaniowski

  • Opublikowany Rok temu

    Kabaret Czwarta Fala

    Trwanie: 03:58

    SPECJALNE PODZIĘKOWANIA DLA:
    ► Dyrektora Domu Środowisk Twórczych Ryszarda Pomorskiego i Andrzeja Konopackiego, naszego wieloletniego przyjaciela i dobrego ducha kieleckiej sceny kabaretowej, za użyczenie wnętrz i Ogrodu na potrzeby realizacji zdjęć.
    ► Prof. UJK dr hab. Sławomir Michałkiewicz oraz dr. Magdaleny Marcinkowskiej za umożliwienie realizacji zdjęc w Zakładzie Chemii Analitycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
    ► Strefy Diet Kielce za użyczenie wnętrz sklepu na potrzeby realizacji filmu.
    ► Firmy Holsters HPE za użyczenie rekwizytów na potrzeby realizacji filmu.

    Zamów WYSTĘP NA ŻYWO
    535 550 238
    ZAKAZ KOPIOWANIA MATERIAŁU NA INNE KANAŁY !

    Subskrybuj:
    ► plfree.info
    ►Tekst: Kabaret Czwarta Fala
    ►Zdjęcia: Bartek Cedro
    ► Montaż: Bartek Cedro
    ► Wystąpili:
    Damian Lebieda
    Mateusz Lewkowicz
    Jarek Pająk- Kabaret Weźrzesz
    Miłosz Adamski
    Szymon Pawlak
    Jarek Ogarek
    Michał Pustuła- Kabaret Bez Próby
    Mateusz Kaniowski
    Magdalena Popczyk
    Krystian „Gradu” Grad
    Klaudia Bąk
    Bartek Cedro
    Patryk Parobiec
    Daniel Półtorak
    Damian Zawadzki

    W nagrodę za przeczytanie opisu do końca UKRYTY FILM !
    plfree.info/cycle/e3qtl7mbss6ueaM/wideo.html
    #BlackFriday #apokalipsa

Kabaret Czwarta Fala
Kabaret Czwarta Fala

Napiszcie jakie najlepsze rzeczy udało Wam się kupić w promocji ;) Spodobało się ? Przekażcie film dalej ! ;)

Rok temu
Hacik
Hacik

Powerbank xd

Rok temu
Seba Ony
Seba Ony

Macie wykres z "promocjami" eh szkoda gadać https://i.sadistic.pl/pics/0b31715dab99.jpg

Rok temu
Maciej Jankowski
Maciej Jankowski

Kiedy żulisie 3

Rok temu
Pan Peter
Pan Peter

Mnie kapcie. xD Na serio.

Rok temu
PodZiemnik
PodZiemnik

half-life 2

Rok temu
Oskar Bogdański
Oskar Bogdański

co to za muza w tle?

23 dni temu
Kosmita55
Kosmita55

hahahahah kurwa to jest najlepsze haha kocham was subik i łapka lecia, haha słóżby informoją że naświęta karp będzie po 2 zł :D haha, Jezus Maria :D hahaha

2 miesięcy temu
Janina Zajchowska
Janina Zajchowska

Mega

3 miesięcy temu
Anna
Anna

Sie poplakalam ze smiechu... :-)

4 miesięcy temu
Arkadiusz Kocemba
Arkadiusz Kocemba

Do rabatu polecieli XD HAHAHAHA

4 miesięcy temu
wiko 126
wiko 126

Niekturzy ludzie są dziwni

4 miesięcy temu
Marcin M
Marcin M

mistrzostwo !

5 miesięcy temu
Alina Świerczek
Alina Świerczek

To jest prawdziwe kino!!! Czekam na Wasza pełnometrażową produkcję :-)

6 miesięcy temu
FacelessAxiss
FacelessAxiss

I Johnny sins 😍

7 miesięcy temu
Reaper
Reaper

Idę na to do kina

7 miesięcy temu
Wiktoria Lasota
Wiktoria Lasota

Homofobię wszędzie wciśnięcie. Zabieram suba

7 miesięcy temu
Kabaret Czwarta Fala
Kabaret Czwarta Fala

Smutne, że w naszych czasach żart z pewnych grup społecznych jest traktowany jako fobia. Czyli śmiejąc się z ludzi na wyprzedażach mamy wyprzedażofobię? Trochę dystansu 😉

7 miesięcy temu
Grzegorz Różewski
Grzegorz Różewski

Kilka drobnych modyfikacji i ten film idealnie pasuje do epidemii koronawirusa i ludzi wykupujących papier toaletowy...

7 miesięcy temu
Wioletta Rogowska
Wioletta Rogowska

Twój ojciec był ...?

8 miesięcy temu
Monte!
Monte!

Lol wyjasni mi ktoś czemu ten typ na końcu ma taki sam telefon jak ja z tym samym etui co ja i tak samo porysowany jak ja

8 miesięcy temu
deltaZabrze1980 [ POLAND - Centr. Europe ] KONFED.
deltaZabrze1980 [ POLAND - Centr. Europe ] KONFED.

geniusze humoru !!!!!!!!!!!!!!

8 miesięcy temu
matis Domelewski
matis Domelewski

Ianusz piany

8 miesięcy temu
Krzysztof Wierzgala
Krzysztof Wierzgala

*poniżej promocja* *powyżej promocja*

8 miesięcy temu
Snap
Snap

Jedna epidemia minęła🤑🤯 zaczęła się nowa😷🥵 ☠️

8 miesięcy temu
Kasia Katarzyna
Kasia Katarzyna

Jeblam 🤣🤣🤣👌

8 miesięcy temu
Trucker Marcin
Trucker Marcin

Na czasie teraz.

8 miesięcy temu
Krzysztof Olinski
Krzysztof Olinski

ejjj co masz za kamizelke na sobie?? 2.44min

8 miesięcy temu
Jack Bright
Jack Bright

Wszystko przez tego koronawirusa :/

8 miesięcy temu
aquariuseq
aquariuseq

1:38 czy to przypadkiem galeria echo nie jest w kielcach

8 miesięcy temu
VictorSeedorsky
VictorSeedorsky

Kiedy satyra na koronawirusa?

8 miesięcy temu
to jest pan elo
to jest pan elo

Fajny film

9 miesięcy temu
Pan Naleśnik
Pan Naleśnik

"Członkowie zespołu 2plus1 zostali uprowadzeni bo pomylono ich z promocją" Złoto

9 miesięcy temu
Shino Bizu
Shino Bizu

wiem wiem film już tu wisi jakiś czas, ale wiadomo czy wyjaśniła się sprawa zespołu 2 plus 1? Odnaleźli się?

9 miesięcy temu
Wiejskie Inspiracje - Przeprowadzka na WIEŚ
Wiejskie Inspiracje - Przeprowadzka na WIEŚ

Karpie po dwa zeta.... No to się zacznie....

9 miesięcy temu
Marvi YT
Marvi YT

Kurcze, normalnie jakby taki horror. Serio jakbym miała obejrzeć taki horrorek to chętnie :) Wyciąć niektóre urywki i będzie zwiastun. A cały filmik to pierwsza część. A w drugiej części będzie jak zwalczają te zombi. A nazywałby się... ,, Ostatni Black Friday - Apokalipsa"

9 miesięcy temu
Rekrut
Rekrut

Kto Sosnowiec daje like

9 miesięcy temu
CYTRUS
CYTRUS

Ja mieszkam w sosnowcu i umnie spokojnie debile

10 miesięcy temu
doland31
doland31

Gradu gradu wszędzie Gradu

10 miesięcy temu
Łofcy
Łofcy

Nic nie kupiłem, a jeszcze mi moją torbę podpieprzyli :-) To nasz początek drogi na YT, wiec korzystając z okazji zapraszam do nas na kanał satyryczny Łofcy. Z racji naszych pierwszych kroków ciekawy jestem Waszej opinii naszych produkcji i może komentarza i wskazówek dla twórczości Łofców? A jak się spodoba ....to kto wie :-) Zostawiam suba i łapkę :-) :-) :-)

10 miesięcy temu
Andrzej
Andrzej

Piękne 😂😂

10 miesięcy temu
Мэл Сурана
Мэл Сурана

Вы превзошли Голливуд!!! Спасибо!!! =D

10 miesięcy temu
Zielona Literka A
Zielona Literka A

Zrubcię drugą część.

10 miesięcy temu
pan arbuz
pan arbuz

Ludzi poj*bało xd mama asz krzyknęła jak się zasmiałem

11 miesięcy temu
Zakupowe szaleństwa
Zakupowe szaleństwa

ja nie wierzę w to black friday ;p

11 miesięcy temu
Kot Whisper
Kot Whisper

Super subskrybuj mój kanał

11 miesięcy temu
eNeS
eNeS

Łysy z Brazzers rozjebal system :D

11 miesięcy temu
Bolek Lolek
Bolek Lolek

A ja mieszkam niedaleko Lubina i dla wielu u nas ,,mieDŹ to być,,😎

11 miesięcy temu
Mariusz Ce
Mariusz Ce

Promocje sa dla biedakow

11 miesięcy temu
gadajonca czekolada
gadajonca czekolada

Genialne

11 miesięcy temu
Afro Aficola
Afro Aficola

Super filmik.... profeska pełną buzią....👍💪 Zombie wtargneli do samolotu lecącego do stolicy Marocca-wyśmienite...!!!!!🤗😎😁😉🤣😂🤣😂🤣😂😎😂

11 miesięcy temu
gulasz100
gulasz100

Ja dalej szukam tego karpia (już pół Polski obleciałem) pls ...gdzie go sprzedają!?!?

11 miesięcy temu
Prank Ster
Prank Ster

Najsmutniejsze to ze to prawda, mnóstwo tych biednych naiwnych ludzi szalało w piątek i w cały weekend bo wyprzedaże Hahaha, żałosne to i smutne.

11 miesięcy temu
justi2511
justi2511

Ciekawe czy prezes Jarek w koncu kupil telefon skoro takie okazje.

11 miesięcy temu
Vincent Valentine
Vincent Valentine

Genialne. Uśmiałem się co nie miara

11 miesięcy temu
Król San Escobar Gwiazda Rap Dance
Król San Escobar Gwiazda Rap Dance

Piękna produkcja ;) Teraz wiem dlaczego już nie kupuje w Tesco tylko w Zombie Expert! Włączamy niskie ceny w Zombie Expert ;)

11 miesięcy temu
Kabaret Czwarta Fala
Kabaret Czwarta Fala

Dzięki.😉

11 miesięcy temu
MATI PL
MATI PL

Zrobiliśmy z kolegą spróbuj się nie zaśmiać challenge. Tu padliśmy 1:34

11 miesięcy temu
MATI PL
MATI PL

@Kabaret Czwarta Fala Dzięki

11 miesięcy temu
Kabaret Czwarta Fala
Kabaret Czwarta Fala

Heheh, pozdrawiamy serdecznie 😎

11 miesięcy temu
JiD_SW
JiD_SW

kiedy druga czesc tyle że na świeta? :D

Rok temu
Exelier PL - Brawl Stars
Exelier PL - Brawl Stars

3:05 Kobieta pewnie z promocji xD

Rok temu
JustKinga
JustKinga

Dla mnie to są SHOPBIE ;)

Rok temu
Anna Mundzik
Anna Mundzik

Z kąd wy bierzecie tych ludzi

Rok temu
Chodowca królików
Chodowca królików

Ja też byłem zambiak

Rok temu
Grodzik
Grodzik

1.36-Xd

Rok temu
Mateusz Konopko
Mateusz Konopko

Chciałbym zobaczyć taki horror

Rok temu
Grahamka PL
Grahamka PL

Ej ta 1minuta i39 sekunda to są Kielce

Rok temu
Paralol455
Paralol455

oooooooooooo Jarek jest

Rok temu
Szymon Frąckowiak
Szymon Frąckowiak

Kiedy będzie w kinach

Rok temu
LIFE IS STRANGE
LIFE IS STRANGE

Hahaha najlepsi, jak zwykle rozbawuacie do łez 😂🤣💗

Rok temu
Jopegor
Jopegor

Najlepsza scena 2:58.Kiedy będzie w kinach.

Rok temu
Jopegor
Jopegor

Najlepsze scena z kartką.

Rok temu
All cars LED
All cars LED

Jest i Kanio 👌😁

Rok temu
henry stickmin
henry stickmin

A plany firm o zombie?

Rok temu
janosik Duvan
janosik Duvan

Dobre, dobre. Ja na Black Friday kupiłem bilet za granicę.

Rok temu
Dominika D
Dominika D

Para gey zakupiła Test ciążowy xd no w grach to i może ale w Realu nie ma szans xd

Rok temu
myskina0
myskina0

to przykre, ale może za 100 lat prawdziwe... ja nic nie kupuję na tych "promocjach", bo są one byle jakie... np. kup książkę za 39,99 (przecena z 40,99zł), albo kup za 150zł (dostawa gratis), nie czuję takiej potrzeby kupna czegoś, co nie jest mi potrzebne na teraz, już, bo "muszę"

Rok temu
Mort Ziemniaczek
Mort Ziemniaczek

I ten łysy z brazerrs 😂😂😂

Rok temu
Wojciech
Wojciech

Prawdziwe.

Rok temu
Weronika Żylińska
Weronika Żylińska

👏👏👏 klasyka

Rok temu
Biały Wilk bwk
Biały Wilk bwk

filmik zrobiony bardzo dobrze i humorystycznie ale mniej humorystyczne jest to że sytuacja przedstawiona we filmie idealnie odzwierciedla rzeczywistość ;D

Rok temu
Mati Sawi
Mati Sawi

Byloby smieszne gdyby nie prawdziwe. Nie wiem czy mozna ten filmik nazwac parodią

Rok temu
Oskar Pazvant
Oskar Pazvant

1.10 = Jestem z Bydgoszczy xD 😁

Rok temu
Bartoszpl1
Bartoszpl1

Co to jest.... Wsumie to prawda XD

Rok temu
Pan Dżeluś
Pan Dżeluś

ej z tego dałoby się zrobić film kurde oglądałbym

Rok temu
muriwatch
muriwatch

Mocno średnie.

Rok temu
Janusz kurła
Janusz kurła

O kurła run do bunkra bladdiego

Rok temu
orzeszek xddd
orzeszek xddd

Dosłownie wszyscy

Rok temu
Elo Hansen
Elo Hansen

😂😂Black Friday Zombie 😂😂

Rok temu
Maciej Jankowski
Maciej Jankowski

Kiedy żulisie 3

Rok temu
Magic Wizard
Magic Wizard

Tatusiu mama tesz tak mama tesz

Rok temu
niuniek19811981
niuniek19811981

kocham Was, jeszcze nie zacząłem oglądać a i tak łapka w górę . Jesteście najlepsi, a , ............. no pojebańcy :)

Rok temu
Burdel King
Burdel King

Chlopaki macie duży talent i potęcjał do zrobienia naprawde dobrego filmu sensacyjnego tudzież komedi, zróbcie coś z tym!😎

Rok temu
Kabaret Czwarta Fala
Kabaret Czwarta Fala

Dziękujemy bardzo 😉 chętnie byśmy się tego podjęli ale niestety koszty to minimum kilkanaście tys złotych, chyba że znajdzie się firma która obejmie produkcję mecenatem 😉

Rok temu
Niewolnicy Banków
Niewolnicy Banków

Rabaty 10% to kpina, a cena często jest zawyżona. Okropne jest te hasło wyłaniające sie z każdego przekaźnika mediów ... Niech już minie ten koszmar.

Rok temu
Dominik7T
Dominik7T

nic nie kupiłem bo mnie nie stać

Rok temu
Krzysztof Czarnecki
Krzysztof Czarnecki

1:40 stolicą maroka jest miasto rabat

Rok temu
Rugged POLAND
Rugged POLAND

Zastaw się a postaw się. Czy jakoś tak 🤔😉

Rok temu
ICo Lampisz
ICo Lampisz

Pol godziny temu w sosnowcu 🤣🤣🤣

Rok temu
Mariusz
Mariusz

KURŁA SUPER FILM :)

Rok temu
Lissana
Lissana

GRADU mistrz nad mistrzami aktor jak ta lala auuu!😁

Rok temu
Ninja 0
Ninja 0

Pozdro

Rok temu
Szako
Szako

pozdro od gradu zarąbiście zagrał

Rok temu
Mati176
Mati176

Gradu prawdziwy aktor :D

Rok temu
Deivit 93
Deivit 93

Pozdro od Gradu 😅😅😅

Rok temu
ShotówJanusz77RP
ShotówJanusz77RP

ale ten gradu ladnie zagral

Rok temu
Alek YT
Alek YT

gradu mistrzostwo :D

Rok temu
nikodem nikszo
nikodem nikszo

Przyglądam się Passatowi B5 w autokomisie z przebiegiem 300tys km, dziś z okazji BLACK FRIDAY przebieg wynosił tylko 200tys km!

Rok temu
Odwalacz
Odwalacz

- Co to znaczy? - Ludzi poje**ło!

Rok temu

Kolejny

PARODIA FILMÓW O ZOMBIE

10:00

PARODIA FILMÓW O ZOMBIE

AbstrachujeTV

wyświetleń 2,6M

ANDRE - ZIMA 🌟🌟🌟(OFFICIAL VIDEO 2020/21)

3:23

10 Największych WPADEK na świecie

13:44

10 Największych WPADEK na świecie

TOP10Wszystkiego

wyświetleń 503K

JANUSZ STARTUJE W WYBORACH PREZYDENCKICH || Kabaret Czwarta Fala

10:10

ZOMBIE APOCALYPSE (Minecraft Animation)

08:43

ZOMBIE APOCALYPSE (Minecraft Animation)

Black Plasma Studios

wyświetleń 19M

CAŁA PRAWDA O BLACK FRIDAY

07:24

CAŁA PRAWDA O BLACK FRIDAY

Dla Pieniędzy

wyświetleń 495K

JANUSZ W GÓRACH 2 || Kabaret Czwarta Fala

06:41

JANUSZ W GÓRACH 2 || Kabaret Czwarta Fala

Kabaret Czwarta Fala

wyświetleń 1,4M

PARODIA NARCOS - Zabójcze ceny warzyw || Kabaret Czwarta Fala

03:47

ANDRE - ZIMA 🌟🌟🌟(OFFICIAL VIDEO 2020/21)

3:23

10 Największych WPADEK na świecie

13:44

10 Największych WPADEK na świecie

TOP10Wszystkiego

wyświetleń 503K

WBIŁEM 41 POZIOM W POKEMON GO !

11:34

WBIŁEM 41 POZIOM W POKEMON GO !

Kushi

wyświetleń 100K

PIŁKARSKA FAMILIADA EKIPY FANTASY!

29:07

PIŁKARSKA FAMILIADA EKIPY FANTASY!

Ekipa Fantasy

wyświetleń 149K

KONTROLA NA BUDOWIE

8:36

KONTROLA NA BUDOWIE

LukasTV

wyświetleń 176K