NAJGORSZE PREZENTY NA ŚWIECIE || Kabaret Czwarta Fala

  • Opublikowany 4 miesięcy temu

    Kabaret Czwarta Fala

    Trwanie: 02:33

    👉 Współpraca komercyjna
    ☎️ 535 550 238
    📬 kcf@tlen.pl
    ZAKAZ KOPIOWANIA MATERIAŁU NA INNE KANAŁY !
    📽️ Subskrybuj kanał
    👉 Tekst: Damian Lebieda
    📸 Zdjęcia: Kabaret Czwarta Fala
    🎬 Montaż: Mateusz Lewkowicz
    👥 Wystąpili:
    Damian Lebieda
    Magdalena Popczyk

    W nagrodę za przeczytanie opisu do końca, świąteczny film z Januszem:
    plfree.info/cycle/sWOYiaSZrLq0opo/wideo.html

Kabaret Czwarta Fala
Kabaret Czwarta Fala

Jaki prezent, Twoim zdaniem, jest najbardziej praktyczny? Napisz w komentarzu :) Spodobał Ci się nasz nowy film? Przekaż go dalej! ;)

4 miesięcy temu
dagson 90
dagson 90

Bilet do Pragi

Miesiąc temu
miś Wiktora
miś Wiktora

Kowadło

4 miesięcy temu
Marlena Klaczyńska
Marlena Klaczyńska

Ef

4 miesięcy temu
Bartosz Wydra
Bartosz Wydra

@EmilK ja cię kręcę! Skomentował jakiś spoko youtuber, WOW! :D

4 miesięcy temu
Kretoreks :]
Kretoreks :]

Otwieracz do browara

4 miesięcy temu
Katarzyna Malicka
Katarzyna Malicka

rzaden nie jest pratyczy

23 dni temu
janusz kowalski
janusz kowalski

Dla kobity garnki i patellnie a dla męzcyzny pół litra wódki 80 %

26 dni temu
dagson 90
dagson 90

Janusz sam w domu

Miesiąc temu
Krzysztof
Krzysztof

Wołczer? Po polsku się nie da?

3 miesięcy temu
Anna
Anna

Xd

3 miesięcy temu
Bhykona Fixingh444
Bhykona Fixingh444

Resztki po świętach

3 miesięcy temu
Jakub olejarz
Jakub olejarz

Janusz załóż maskę

3 miesięcy temu
krystian garlicki
krystian garlicki

Już lepsze byłby (dla niej) podpaski i czekolada... (Dla niego) Pół Litra i wiagra ( co już dostał)

3 miesięcy temu
Błażej Machnik
Błażej Machnik

Xd

4 miesięcy temu
PC Error404
PC Error404

ten mężuś to on gra jako janusz XD

4 miesięcy temu
Djuracelka i jest moc :)
Djuracelka i jest moc :)

Hahaha, pojechaliście po bandzie! :-)))

4 miesięcy temu
Kris Kris
Kris Kris

Dobre.Jednak chlopaki,nagrajcie nowy odcinek Jasia

4 miesięcy temu
Dziobak XD
Dziobak XD

XD

4 miesięcy temu
Piotr Sozanski
Piotr Sozanski

Korona prezenty

4 miesięcy temu
Dawid Bukała
Dawid Bukała

Walka o naszą wolność zaczęła się w marcu 2020r. Co robimy ponad podziałami? https://youtu.be/CPxo9jSsj8A

4 miesięcy temu
Adam Rudzinski
Adam Rudzinski

masz meskę!? janusz

4 miesięcy temu
bArT
bArT

Kiedy droga wódownika

4 miesięcy temu
Afro Aficola
Afro Aficola

Coś o tym dokładnie wiem...🎅🎁😉 https://youtu.be/-9szcsq_iGU Pozdro wielkie dla Was 💪

4 miesięcy temu
LNN
LNN

myslalem ze jej da to co reklamuja na infekcje intymne upławy (cokolwiek to jest :D) i pieczenie

4 miesięcy temu
adam Kolek
adam Kolek

Akwarium dla powodzian, to jest prezent pryma sort.

4 miesięcy temu
TIBRO MP
TIBRO MP

#pytanie Panie Januszu jak to możliwe że somsiad posiada dziewczune z taką gembą

4 miesięcy temu
Caprio Mrówkicz
Caprio Mrówkicz

*xD Dzień Złośliwości chyba a nie Święta*

4 miesięcy temu
Piotr Rożyński
Piotr Rożyński

Ej, z książki ja akurat bym się ucieszył 🤣

4 miesięcy temu
Mateo
Mateo

kolega prosi o insta kobitki :)

4 miesięcy temu
Emi Pinz
Emi Pinz

Sprawdź czy masz umysł psychopaty. Wtf 🤯🤯😂

4 miesięcy temu
Hdhhd Dddd
Hdhhd Dddd

Z TĄ KSIĄŻECZKA DLA CIEBIE TRAFIŁAAA.brawo.

4 miesięcy temu
Marcin Grzyb
Marcin Grzyb

Śliczną ma ten Janusz kobitke 😍😍

4 miesięcy temu
Maciej K
Maciej K

A nie mogli tego do jednej torebki zapakować, zamiast kilka tabletek osobno? Heh

4 miesięcy temu
BANOMIX GAMES
BANOMIX GAMES

#pytanie Janusz dlaczego tak sie nie lubidzie z Sonsiadem😁

4 miesięcy temu
Adam Ciszek
Adam Ciszek

Ja dostałem nutelle i mydło

4 miesięcy temu
xyz
xyz

Ważne informacje nt. szczepionki dr. Sienkiewicz - obejrzyj cały materiał https://www.youtube.com/watch?v=WZN5sGYFPo4 i https://www.youtube.com/watch?v=TVN8H2qcVp0&feature=youtu.be

4 miesięcy temu
myskina0
myskina0

Lepiej dostać praktyczny prezent, niż nic ;) pozdrowienia chłopaki :)

4 miesięcy temu
salom sam
salom sam

Najbardziej praktyczny prezent to węgiel od Mikołaja 😄

4 miesięcy temu
Magda Z
Magda Z

Te filmy są bardzo genialne

4 miesięcy temu
TMO
TMO

Zróbcie odcinek na święta "Janusz sam w domu"

4 miesięcy temu
Porzuć Ateizm
Porzuć Ateizm

niezła laseczka, chyba nawet 10/10 czyli level: legendary

4 miesięcy temu
Wojtek Trochimiuk
Wojtek Trochimiuk

Kiedy będzie odcinek z Januszem

4 miesięcy temu
Majster Pan Paweł
Majster Pan Paweł

Mam dla was praktycznym prezent łapeczke w górę i z drugiego konta suba 🎁 pozdrawiam miłego dnia 😀

4 miesięcy temu
Dawid Joppek
Dawid Joppek

Janusz załóż te maskę 😁😅

4 miesięcy temu
Oberführer
Oberführer

AHHAHA nie zle

4 miesięcy temu
Michał Śleziak
Michał Śleziak

👍👍👍

4 miesięcy temu
Szymon Lipiński
Szymon Lipiński

0:47 co to jest?

4 miesięcy temu
DEQPI
DEQPI

A kiedy Janusz sam w domu?

4 miesięcy temu
Tom Monik
Tom Monik

Genialne!!!

4 miesięcy temu
Wiktor Markiton
Wiktor Markiton

XD

4 miesięcy temu
Mariusz Prusek
Mariusz Prusek

Kiedy nagracie ciąg dalszy kwarantanny Janusza?

4 miesięcy temu
marcinwieszczyk
marcinwieszczyk

Książka pt: ''Sprawdź Czy Masz Umysł Psychopaty'' wygrała nominację do oddziału zamkniętego.

4 miesięcy temu
Drifboy 25
Drifboy 25

Piękna Kobitka prima sort lepsza od passata ;D

4 miesięcy temu
Jacek Bie
Jacek Bie

Dzwońta po karetke ze śmiechu sie duszę

4 miesięcy temu
Jakub Kowalski
Jakub Kowalski

Nie ma to jak dowalić swojej dziewczynie w wigilię

4 miesięcy temu
Đễmơnes
Đễmơnes

Przecież on powinien zostać Boczkiem w kiepskich

4 miesięcy temu
Barteq Football
Barteq Football

Super odcinek

4 miesięcy temu
Jarek Ramiaczek
Jarek Ramiaczek

Kurła, przy Pani Magdalenie żadne tabletki nie byłyby potrzebne😄

4 miesięcy temu
Hania
Hania

Dobre

4 miesięcy temu
DarksideKoXSkywalkerGirl
DarksideKoXSkywalkerGirl

Tradycyjnie dostanę zestaw kosmetyków perfumy skarpety kubki i tonę wódki ;)?!

4 miesięcy temu
DarksideKoXSkywalkerGirl
DarksideKoXSkywalkerGirl

@Janusz Rybarczyk dobre 😂👌

4 miesięcy temu
DarksideKoXSkywalkerGirl
DarksideKoXSkywalkerGirl

@Janusz Rybarczyk no co serio :)

4 miesięcy temu
DarksideKoXSkywalkerGirl
DarksideKoXSkywalkerGirl

@Janusz Rybarczyk na strychu i w garażu ;) przyda się na Sylwestra i szwagier też pomoże haha

4 miesięcy temu
Piotr Wudarczyk
Piotr Wudarczyk

wow janusz ma bombe kobietę mega śliczna prawdziwa prima sort :)

4 miesięcy temu
klaptar YT
klaptar YT

Na szczęście ja miałem udane prezenty, bo mogło by mi się przytrafić to

4 miesięcy temu
Karmel Solony
Karmel Solony

Ważne że prezenty się daje z serca, mniej ważne jakie to prezenty.

4 miesięcy temu
Kabaret Czwarta Fala
Kabaret Czwarta Fala

Szczerość ponad wszystko 🙌

4 miesięcy temu
idroid2000
idroid2000

A może Janusz sam w domu? :)

4 miesięcy temu
MajsterPiotr
MajsterPiotr

Ja dzisiaj dostałem od Mikołaja bluzę, "kurła kiedyś to było" i powiem tak, prymasort, i jeszcze ten autograf od Janusza i Piotera. Kurła skąd ten brodaty wiedział że taki chciałam.

4 miesięcy temu
NELSON
NELSON

bys sie ogolił xd

4 miesięcy temu
NELSON
NELSON

taki grubas a ma lepsza laske ode mnie

4 miesięcy temu
Arkadius.
Arkadius.

Jak zwykle beka z faceta seksowstowskie, a może dla niej kulki do ćwiczeń posmiejmy się z nietrzymania moczu u kobiety,czemu nie

4 miesięcy temu
Grzegorz X
Grzegorz X

Proponuje żeby Janusz przebrał się za Mikołaja i poszedł odwiedzić somsiada ;)

4 miesięcy temu
Jaxo 118
Jaxo 118

Haha uwielbiam wasze produkcje. Wyjazd z bananem na twarzy gwarantowany :D

4 miesięcy temu
Tymon Adamiak
Tymon Adamiak

Dawno nie widziałem twarzy Damiana

4 miesięcy temu
CZARNOBYL Prypeć
CZARNOBYL Prypeć

Może następna seria pod tytułem: Somsiad przejmuje kanał.

4 miesięcy temu
Kacper
Kacper

Jest git

4 miesięcy temu
FILIP gry
FILIP gry

#pytanie# kogo wolisz sąsiada czy teściową

4 miesięcy temu
Pro Garage
Pro Garage

Dostać rower w zimę 😂😂

4 miesięcy temu
chudy K
chudy K

Albo łyżwy na wielkanoc :)

4 miesięcy temu
H G
H G

Mistrzowie😂

4 miesięcy temu
Gabi T
Gabi T

Hej! Mam pomysł na odcinek. Tytuł: Janusz przygotowuje dom na święta. Ale to nie wszystko! Wymyśliłam wczoraj nawet dialog. Janusz: Dobra Dżejsika, zakładamy te lampki. Jak byś je chciała i gdzie? Dżejsika: No ja bym chciała tak jak ci youtuberzy mają. Czyli tak wiesz na szafkach, na łóżku jakoś tak Janusz: Słuchaj Dżejsika, ja nie mam zamiaru się tak bawić. Wszystkich lampek nie będziesz miała w pokoju bo zabraknie na choinkę i do innych pokojów. Ja to ci tak wymyślę że będziesz miała lepiej niż te jutubery mają. Dżejsika: Dobra tato. To ja zaraz przyjdę a ty mi zrób niespodziankę. Kilka minut później... Janusz: Dżejsika, chodź szybko! Zobacz jak pięknie to wygląda. A nie jak jakieś jutubery. Dżejsika: Tato, jak ty to założyłeś? Jak to wygląda, ściągamy to! Janusz: Aaaj Dżejsika, nie docenisz nawet mojej roboty. Możecie jakoś to skrócić, ale to tylko propozycja😊

4 miesięcy temu
D0 PIECA
D0 PIECA

Kuuurła jaka krześnica, no kurła nie wytrzymie!

4 miesięcy temu
boruweczka 66
boruweczka 66

nie no filmik prymasort

4 miesięcy temu
JanushPRO
JanushPRO

Skarpetki sa tez zajebistym prezentem (serio) szkoda mi pieniedzy na ciuchy i akcesoria to sie dostanie raz w roku zeby nie chodzic z dziura :) A jak jeszcze sa ocieplane to kapcie z nog, doslownie bo nie bedzie zimno w stopy :D

4 miesięcy temu
DANGER-_-ANT
DANGER-_-ANT

Ja tam dostałem telefonik na mikołaja 🤗

4 miesięcy temu
zgredek 1234
zgredek 1234

Jak słyszę ten głos odrazu widzę twarz Janusza 😂

4 miesięcy temu
AXL Polska
AXL Polska

Mój najlepszy prezent świąteczny to pasek do spodni w zamalym rozmiarze i informacja ze w sklepie nie ma możliwości zwrotu/wymiany bo termin od zakupu minął.... 😜

4 miesięcy temu
ArcadiuS V1
ArcadiuS V1

Ja nic nie mówie ale janusz nie ma psyhy dac lajka 👍

4 miesięcy temu
Profesjonalny Ekspert
Profesjonalny Ekspert

hahahahaha dziękujemy bardzo za takiego Mikołaja :-)

4 miesięcy temu
Adam Pecio
Adam Pecio

Spodziewałem się w pewnym momencie patelni :)

4 miesięcy temu
Robson KR
Robson KR

To Janusz bez maski? 😃

4 miesięcy temu
kostek mati
kostek mati

Kurła, Januszku beznadzieja ...

4 miesięcy temu
ϟDalida
ϟDalida

🎅

4 miesięcy temu
Grzegorz Blabla
Grzegorz Blabla

😁👍

4 miesięcy temu
Mykencjush
Mykencjush

Macie linki do tych prezentow?

4 miesięcy temu
ktoś_ napewno
ktoś_ napewno

Mam pomysł na film Pjoter sam w domu

4 miesięcy temu
klaptar YT
klaptar YT

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!

4 miesięcy temu
Figo Fago
Figo Fago

Ja dostalem prezent na urodziny : maske antycovidowa

4 miesięcy temu
StyleX
StyleX

Może kolejny odcinek Pjoter sam w domu?

4 miesięcy temu
Paweł Łabędź
Paweł Łabędź

Chyba ten film powinien mieć tytuł zobacz jak ludzie umierają wewnątrz edycja świąteczna ten kto to wymyślił chyba miał ostatnie 10 lat zrąbane święta

4 miesięcy temu
Tommy Gun
Tommy Gun

😎😁👍🤝

4 miesięcy temu
michał A
michał A

Janusz bez maski pierwszy raz widzę jego twarz

4 miesięcy temu
GrimAngelAkum
GrimAngelAkum

Ale te prezenty za dużo sugerują xD

4 miesięcy temu
ksk
ksk

Hehe tylko jednego zabrakło

4 miesięcy temu
fantastic plastic
fantastic plastic

A ta książka to z autografem Trynkiewicza ?

4 miesięcy temu
C1VenomMX321
C1VenomMX321

Tak właśnie wyobrażam sobie Janusza i Grażynkę jak się poznali jakieś 20 lat temu.

4 miesięcy temu
brafv
brafv

JEZU CRINGE

4 miesięcy temu
mmm dfd
mmm dfd

dobra Grażynka też chcę taką

4 miesięcy temu
Jan Dejnas
Jan Dejnas

Wiecie o tym że Janusz to ten gościu co jej prezenty dawał

4 miesięcy temu
Very orginal username
Very orginal username

Takie prezenty to tylko dla somsiada wiadomo

4 miesięcy temu

Kolejny

ILU MIAŁAŚ FACETÓW ? | Kabaret Czwarta Fala

00:47

ILU MIAŁAŚ FACETÓW ? | Kabaret Czwarta Fala

Kabaret Czwarta Fala

wyświetleń 181K

ŚWIĘTA U JANUSZA || Kabaret Czwarta Fala

03:25

ŚWIĘTA U JANUSZA || Kabaret Czwarta Fala

Kabaret Czwarta Fala

wyświetleń 1,4M

DISKOROLKA MNIE ZAORAŁ

9:10

DISKOROLKA MNIE ZAORAŁ

prostracja

wyświetleń 183K

AdBuster robił piranię... i miał mnóstwo szczęścia!

44:22

AdBuster robił piranię... i miał mnóstwo szczęścia!

Uwaga! Naukowy Bełkot

wyświetleń 715K

Ojciec narobił przypału i skompromitował córkę

02:42

Ojciec narobił przypału i skompromitował córkę

Koledzy od Języczka by Instytut Lingwistyki

wyświetleń 45K

Subaru Forestery w terenie. Testy Terenwizji

23:13

Jak pieprzyć po angielsku?

02:50

Jak pieprzyć po angielsku?

Koledzy od Języczka by Instytut Lingwistyki

wyświetleń 418K

Kabaretowy Szał - Odc. 35 (HD, 45')

45:38

Kabaretowy Szał - Odc. 35 (HD, 45')

Kabaretowy Szał!

wyświetleń 2,1M

STARY 266 w Terenwizji

19:47

STARY 266 w Terenwizji

TERENWIZJA

wyświetleń 611K

DISKOROLKA MNIE ZAORAŁ

9:10

DISKOROLKA MNIE ZAORAŁ

prostracja

wyświetleń 183K

AdBuster robił piranię... i miał mnóstwo szczęścia!

44:22

AdBuster robił piranię... i miał mnóstwo szczęścia!

Uwaga! Naukowy Bełkot

wyświetleń 715K

DOŁĄCZYŁEM do Team X

14:24

DOŁĄCZYŁEM do Team X

TheNitroZyniak

wyświetleń 972K

ODWIEDZIŁEM MAŁPI RAJ!

21:41

ODWIEDZIŁEM MAŁPI RAJ!

PatecWariatec

wyświetleń 619K

te Tik Toki dla par nas przerosły...

16:30

Naiwniak | Niesamowity świat Gumballa | Cartoon Network

4:59

Naiwniak | Niesamowity świat Gumballa | Cartoon Network

Niesamowity świat Gumballa

wyświetleń 96K